Rejestracja
Szanowni Państwo.
Witamy na stronie rejestracji Internetowej Obsługi Kontrahenta (IOK). Cieszymy się, że dokonali Państwo wyboru tej formy współpracy z Administratorem lub Zarządcą swojej nieruchomości.
Internetowa Obsługa Kontrahenta pozwala na szybką, automatyczną wymianę informacji pomiędzy Administratorem lub Zarządcą a Klientem. Serwis IOK zapewnia wgląd do tworzonych dokumentów kosztowych i rozliczeniowych w formacie elektronicznym za pośrednictwem Internetu. W wygodny dla Państwa sposób – bez wykonywania telefonów, bez wychodzenia z domu czy oczekiwania na listonosza mogą Państwo sprawdzić wysokość comiesięcznej zaliczki, stan rozrachunków, rozliczenie kosztów zużycia mediów, a także podać stany liczników.
Internetowa Obsługa Kontrahenta to oszczędność czasu, wygoda, dostępność informacji o każdej porze z dowolnego miejsca na świecie, a korzystanie z niego jest bezpłatne. Dla Klientów IOK system nie generuje dokumentów zaliczek w formie papierowej – zaliczki w formie elektronicznej są dostępne w panelu Klienta, mogą być również przesyłane bezpośrednio na wskazany adres e-mail. Serwis umożliwia Państwu także przetwarzanie danych w formacie elektronicznym – można je zapisywać w formacie PDF i archiwizować na dowolnym nośniku pamięci, a w razie potrzeby drukować bezpośrednio z serwisu.
Rejestracja do serwisu IOK następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego. Po wysłaniu formularza, otrzymają Państwo zwrotnie na wskazany adres e-mail indywidualny login oraz hasło, umożliwiające dostęp do serwisu IOK za pośrednictwem strony internetowej www.actum.pl. Zapraszamy do rejestracji!