Witaj w Strefie Mieszkańca!
Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:
Zarejestruj się
Pogotowie techniczne
Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczy zewnętrzna firma, prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.
Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.
Pliki do pobrania
OPEC – CENY I STAWKI od 1.06.2021r.
OPEC_CENY_I_STAWKI_01.08.2020R
OPEC – Taryfa za ciepło od 01.08.2019r.
OPEC – Taryfa za ciepło od 01.01.2020r.
Selektywna zbiórka odpadów w Gdańsku – zmiany po 1 kwietnia 2018r.
Zabiegi konserwacyjne drewnianych okien dachowych
List Prezydenta Miasta Gdyni – Program dofinsowania modernizacji systemów grzewczych
OPEC – Taryfa za ciepło od 01.12.2017r.
Segregacja szkła w Gdańsku – zmiany od 1 lipca 2016r.
Podatek od nieruchomości – Gmina Kolbudy 2016
Podatek od nieruchomości – Gdańsk 2016.
Informacja o kosztach – przeczytaj jesli zostałeś członkiem wspólnoty mieszkaniowej
Informacja dla właścicieli lokali – przeczytaj jesli zostałeś naszym klientem
Karta lokalu – wypełnij jeśli zostałeś naszym klientem
spis stanów liczników, użyj gdy chcesz podać stan liczników, a nie korzystasz z IOK
wykaz telefonów alarmowych z terenu Gdyni, Gdańska, Sopotu, Rumii, Redy