Internetowa Obsługa Kontrahenta – IOK

          Informujemy, że firma ACTUM oferuje usługę w systemie IOK, polegającą na możliwości automatycznego wysyłania zaliczek drogą e-mailową (dokument zaliczki w formie pliku PDF).

          Funkcjonalność ta jest dostępna dla użytkowników IOK po podaniu adresu e-mailowego, na który użytkownik chce otrzymywać zaliczkę drogą e-mailową. Wskazania adresu należy dokonać wybierając zakładkę „Dane kontaktowe”. Podany w ten sposób adres zostanie przyjęty przez dział rozliczeń i wprowadzony do systemu IOK.

          Informujemy, że nie przewidujemy możliwości przesyłania zaliczek drogą e-mailową bez zarejestrowania się w systemie IOK.

          Aby dokonać rejestracji do systemu IOK, należy:

1. Wybrać zakładkę „Zarejestruj się” widoczną w panelu bocznym po prawej stronie.

2. Należy wypełnić formularz podając dane wymagane do rejestracji, a następnie zatwierdzić  przyciskiem „Wyślij”.

3. Po otrzymaniu zgłoszenia, na podany w formularzu adres e-mailowy otrzymają Państwo login i jednorazowe hasło umożliwiające zalogowanie do systemu IOK.

4. Zalogować się do systemu IOK wpisując otrzymane dane – login i hasło.

5. W celu wprowadzenia adresu e-mail do otrzymywania zaliczek w formie elektronicznej, należy w zakładce „Dane kontaktowe” wybrać przycisk „Zmień dane”.

6. Zaznaczyć opcję „Wysyłaj korespondencję na ten adres” i wpisać adres e-mailowy.

Podany w ten sposób adres zostanie przyjęty przez dział rozliczeń i wprowadzony do systemu IOK.