Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

Nowa taryfa OPEC od 01.08.2019 r.

Szanowni Państwo. Otrzymaliśmy informację od firmy OPEC o zatwierdzeniu nowej taryfy z dniem 1 sierpnia 2019r. Zmianie ulegają ceny i stawki opłat związanych z zaopatrzeniem w ciepło. Szczegółowa informacja wykaz stawek i cen w zakładce "Strefa...

OPEC Gdynia – od 1 lutego 2019r. wzrost cen ogrzewania

Szanowni Państwo. Otrzymaliśmy informację od firmy OPEC o zatwierdzeniu nowej taryfy z dniem 1 lutego 2019r. Zmianie ulegają stawki opłat związanych z zaopatrzeniem w ciepło. Szczegółowe informacje dotyczące cen i stawek otrzymają Państwo na stronie operatora...

” KOKSIK ” Reda – zmiana cen i stawek opłat za ciepło

Szanowni Państwo.Otrzymaliśmy informację od Miejskiego Przedsiębiorstwa Ciepłowniczo - Komunalnego "KOKSIK" o zatwierdzeniu nowej taryfy dla ciepła.Zgodnie z zapisami ustalona taryfa będzie obowiązywała przez okres od 01.01.2019r do 31.12.2019r.Szczegółowe informacje...

Elektrośmieci – przepisy obowiązujące w Gdyni

Szanowni Państwo, informujemy i przypominamy, że:1) mieszkaniec Gdyni może zamówić pod nr tel. (58) 624 66 11 bezpłatny odbiór odpadów zużytego sprzętu RTV i AGD wraz z usługą wyniesienia odpadu z domu; informacja na...

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczą firmy zewnętrzne.

W przypadku Gdyni, Rumi, Redy Sopotu, Pogórza i Gdańska Osowy prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.