Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

Nowa Taryfa dla ciepła – MPCK Koksik Reda

Informacja o zatwierdzeniu przez Prezesa URE XVI Taryfy dla ciepła Miejskiego Przedsiębiorstwa Ciepłowniczo-Komunalnego Koksik Sp. z o.o. Szczegóły znajdują się TUTAJ

Informacja dotycząca bonów energetycznych

Szanowni Państwo, W sierpniu 2024 r. ruszył program bonu energetycznego. Wnioski można składać od 1 sierpnia do 30 września 2024 r. w urzędach gminy, zarówno w formie papierowej, jak i online przez platformę ePUAP, stronę gov.pl oraz aplikację mObywatel. Bon...

Zmiana ceny wody i ścieków

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy , że od 19 lipca 2024 roku ceny wody i ścieków na terenie Komunalnego Związku Gmin Doliny Redy i Chylonki (miasta Gdynia, Rumia, Reda, Wejherowo, gmina wiejska Wejherowo oraz część gminy Kosakowo...

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczą firmy zewnętrzne.

W przypadku Gdyni, Rumi, Redy Sopotu, Pogórza i Gdańska Osowy prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

W przypadku Gdańska, Pruszcza Gdańskiego, Juszkowa i okolic pod numerem 780 607 113.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.