Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

Bonifikaty dla odbiorców ciepła w Gdyni

Zgodnie z zapowiedziami gdyńscy klienci firmy OPEC Sp. z o.o., którzy na skutek awarii sieci ciepłowniczej w dniach 11-15 lutego 2025 r. pozbawieni byli dostaw ciepła, mogą liczyć na bonifikatę zgodnie z obowiązującym prawem. Indywidualne rozliczenie bonifikat nastąpi...

AWARIA OPEC – Informacja o braku ciepłej wody i ogrzewania.

Szanowni Państwo, OPEC Sp. z o.o. informuje, że:w dniu 12 lutego br. do późnych godzin nocnych została wstrzymana dostawa ciepła do mieszkańców Gdyni, zasilanych z miejskiej sieci ciepłowniczej OPEC.Dzielnice objęte wstrzymaniem dostawy ciepła (c.o. i c.w.u.):...

Nowa Taryfa dla ciepła – MPCK Koksik Reda

Informacja o zatwierdzeniu przez Prezesa URE XVI Taryfy dla ciepła Miejskiego Przedsiębiorstwa Ciepłowniczo-Komunalnego Koksik Sp. z o.o. Szczegóły znajdują się TUTAJ

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczą firmy zewnętrzne.

W przypadku Gdyni, Rumi, Redy Sopotu, Pogórza i Gdańska Osowy prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

W przypadku Gdańska, Pruszcza Gdańskiego, Juszkowa i okolic pod numerem 780 607 113.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.