Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

Zmiany w Obsłudze Kontrahentów (IOK)

Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż cały czas usprawniamy nasze produkty i procesy, wprowadzamy nowe usługi i dostosowujemy się do zmian przepisów prawnych. Dlatego aktualizujemy nasz serwis Internetowej Obsługi Kontrahentów (IOK). Co się zmieniaAby ułatwić...

SEZON GRZEWCZY – tlenek węgla, jak uniknąć zatrucia

Co roku z powodu zatrucia tlenkiem węgla ginie kilkadziesiąt osób. Dużo częściej jest to spowodowane niewłaściwą eksploatacją znajdujących się w budynku instalacji i urządzeń grzewczych niż pożarem. Tlenek węgla, potocznie zwany czadem łącząc się z hemoglobiną...

Zasady racjonalnego korzystania z ciepła

Przed przystąpieniem do wietrzenia lokalu należy maksymalnie skręcić termostat znajdujący się na grzejniku, odczekać ok. 10 minut, a następnie otworzyć okna w celu wywietrzenia; po wywietrzeniu lokalu należy zamknąć okna, odczekać aż do momentu w którym temperatura w...

Przerwa w dostawie ciepłej wody użytkowej – OPEC Gdynia

Szanowni Państwo, Zgodnie z informacją otrzymaną od firmy OPEC zawiadamiamy o przerwie w dostawie energii cieplnej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w dniach 17.08.2022 od godz.2.00 do dnia 20.08.2022 do godz.10.00 w następujących dzielnicach Gdyni: Karwiny II i III,...

OPEC Gdynia – nowa taryfa dla ciepła od 02.08.2022r.

Szanowni Państwo. Otrzymaliśmy informację od firmy OPEC o zatwierdzeniu nowej taryfy dla ciepła, wejście w życie zmiany nastąpi z dniem 02.08.2022 r.Szczegółowy wykaz cen i stawek na stronie OPEC https://opecgdy.com.pl/strefa-klienta/taryfy-i-cenniki

OPEC Gdynia – nowa taryfa dla ciepła od 28.01.2022 r.

Szanowni Państwo. Otrzymaliśmy informację od firmy OPEC o zatwierdzeniu nowej taryfy dla ciepła, wejście w życie zmiany nastąpi z dniem 28.01.2022 r. Zmianie ulegają stawki opłat związanych z zaopatrzeniem w ciepło. Szczegółowy wykaz cen i stawek na...

Podwyżki cen gazu w taryfie PGNiG Obrót Detaliczny.

Od 1 października gospodarstwa domowe korzystające z taryfy PGNiG Obrót Detaliczny płacą za gaz więcej. Dla statystycznego odbiorcy w grupie W-1.1, zużywającego paliwo gazowe do przygotowania posiłków, płatność za gaz jest wyższa o 3,36 proc., natomiast dla odbiorców...

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczą firmy zewnętrzne.

W przypadku Gdyni, Rumi, Redy Sopotu, Pogórza i Gdańska Osowy prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.