Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

Program „Ciepłe Mieszkanie”

Program „Ciepłe Mieszkanie” skierowany jest do mieszkańców budynków wielorodzinnych w tym również osób, którym przysługuje spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, i pozwala otrzymać dofinansowanie na termomodernizację. Dotacja sięgająca niemal 40 tys. zł...

INFORMACJA DOTYCZĄCA CEN MAKSYMALNYCH CIEPŁA

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 8 lutego 2023 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw w okresie od 1 marca 2023 do 31 grudnia 2023 obowiązuje nowy system wsparcia odbiorców...

Nowy obowiązek-świadectwo charakterystyki energetycznej budynku

W wyniku nowelizacji przepisów ustawy o charakterystyce energetycznej budynków od 28 kwietnia 2023 r. każdy budynek czy to indywidualny czy wielorodzinny będzie miał obowiązek posiadania tzw. świadectwa charakterystyki energetycznej. Obowiązek ten obejmie nie tylko...

Stacje ładowania pojazdów

Procedury obowiązujące przy montażu stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stanowiskach znajdujących się wewnątrz budynku lub przylegających do budynku. Z uwagi na wzrost ilości użytkowanych pojazdów elektrycznych chcielibyśmy przybliżyć obowiązujące procedury...

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczy zewnętrzna firma, prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.