Witaj w Strefie Mieszkańca!

Logowanie do Internetowej Obsługi Kontrahenta:

INFORMACJA DOTYCZĄCA CEN MAKSYMALNYCH CIEPŁA

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 8 lutego 2023 roku o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw w okresie od 1 marca 2023 do 31 grudnia 2023 obowiązuje nowy system wsparcia odbiorców...

Nowy obowiązek-świadectwo charakterystyki energetycznej budynku

W wyniku nowelizacji przepisów ustawy o charakterystyce energetycznej budynków od 28 kwietnia 2023 r. każdy budynek czy to indywidualny czy wielorodzinny będzie miał obowiązek posiadania tzw. świadectwa charakterystyki energetycznej. Obowiązek ten obejmie nie tylko...

Stacje ładowania pojazdów

Procedury obowiązujące przy montażu stacji ładowania pojazdów elektrycznych przy stanowiskach znajdujących się wewnątrz budynku lub przylegających do budynku. Z uwagi na wzrost ilości użytkowanych pojazdów elektrycznych chcielibyśmy przybliżyć obowiązujące procedury...

Zmiany w Obsłudze Kontrahentów (IOK)

Szanowni Państwo, Miło nam poinformować, iż cały czas usprawniamy nasze produkty i procesy, wprowadzamy nowe usługi i dostosowujemy się do zmian przepisów prawnych. Dlatego aktualizujemy nasz serwis Internetowej Obsługi Kontrahentów (IOK). Co się zmieniaAby ułatwić...

SEZON GRZEWCZY – tlenek węgla, jak uniknąć zatrucia

Co roku z powodu zatrucia tlenkiem węgla ginie kilkadziesiąt osób. Dużo częściej jest to spowodowane niewłaściwą eksploatacją znajdujących się w budynku instalacji i urządzeń grzewczych niż pożarem. Tlenek węgla, potocznie zwany czadem łącząc się z hemoglobiną...

Zasady racjonalnego korzystania z ciepła

Przed przystąpieniem do wietrzenia lokalu należy maksymalnie skręcić termostat znajdujący się na grzejniku, odczekać ok. 10 minut, a następnie otworzyć okna w celu wywietrzenia; po wywietrzeniu lokalu należy zamknąć okna, odczekać aż do momentu w którym temperatura w...

Przerwa w dostawie ciepłej wody użytkowej – OPEC Gdynia

Szanowni Państwo, Zgodnie z informacją otrzymaną od firmy OPEC zawiadamiamy o przerwie w dostawie energii cieplnej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej w dniach 17.08.2022 od godz.2.00 do dnia 20.08.2022 do godz.10.00 w następujących dzielnicach Gdyni: Karwiny II i III,...

Pogotowie techniczne

Przypadki awarii na części wspólnej nieruchomości lub w lokalu prywatnym mogą Państwo zgłaszać 7 dni w tygodniu. Usługi pogotowia awaryjnego świadczą firmy zewnętrzne.

W przypadku Gdyni, Rumi, Redy Sopotu, Pogórza i Gdańska Osowy prosimy o zgłoszenia pod numerem 601 409 118.

W przypadku Gdańska, Pruszcza Gdańskiego, Juszkowa i okolic pod numerem 780 607 113.

Jednocześnie informujemy, że koszty napraw, które nie dotyczą części wspólnych nieruchomości, ponosi właściciel lokalu i opłaca je bezpośrednio wykonawcy usługi. Koszt usunięcia awarii w lokalu proszę uzgadniać indywidualnie z wykonawcą usługi.